förvirrad

Tomma ord, ingen mening, ingen betydelse är det som skulle blivit om jag skrivit nu under dessa veckor som jag uteblivit härifrån.

Jag vet inte vad det är som händer med mig just nu men jag är inte mig själv. Jag är förvirrad, om allt, mitt liv, vad jag gör, vem jag är, vad jag ska göra och den eviga kampen på jämförelse.

förvirrad är vad jag är just nu.. Det gör ont att inte veta vem jag är längre. I dessa juletider som jag ÄLSKAR så tycks ändå julkänlsan fattas mig vilket orsakar ännu mer sorg till resten av mina känslor.

Varför kan jag inte känna att jag duger som jag är, precis som jag är... För den självbild jag har för mig själv är ingen smickrande bild.

Så hur kan jag bevisa för mig själv OCH alla andra, att jag, bara jag duger som jag är.

Förvirrad!

http://4.bp.blogspot.com/_LCj2pZQEh90/TJA8KDyd7TI/AAAAAAAAADU/vk5dMKQ7Aks/s1600/_____sorrow_longing_tears______by_Westia.jpg

Kommentarer
Annika säger:

Du behöver inte bevisa något för någon!

Du är underbar och älskad för den du är! Jag avundas dig och din kämpaglöd! <3 Du är speciell och unik och har ett hjärta av guld! Mer omtänksam och kärleksfull ängel får man leta efter, dock utan resultat! <3

2010-12-20 | 19:40:15
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback