Tisdag

japp som många andra också skriver om så verkar ju hösten tågat in rejält för ute blåser halvt storm så att även en michelin gubbe som mig kan blåsa iväg  inte för att jag e gubbe då men you get the point.

Regnet piskar likt läderremsor mot ansiktet och det jävla paraplyet är inte direkt den bästa uppfinningen då den blåser åt alla olika håll och man får brottas med den samtidigt som att försöka hålla fokus på att vara kvar på marken. Lusten att gå ut i detta lockande vädret var inte stort men har man medborgarskolan och man e beroende av den hööööga summan på hela 135 kr så måste man pallra sig ut... Undra vad jag ska göra med dagens rikedomar jag tjänat idag, en utomlandsresa? en lägenhet? hmmm nae jag vet, ett suddigum till skolan!!!

haha vilket underhållande inlägg.. men har dessvärre inga mer nyheter av underhållningsvärde :P

TTYL (talk to you later)

Kommentarer
Annika säger:

Jag lyckades!!! nu är det städat! :D

2010-08-24 | 16:05:09
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback