Missnöjd

Ja nu är man i alla fall trygg från stormen där ute och håret har fått sig en omgång av både schampoo och balsam dock inte för att det har någon relevans..

Känner mig som en sån där bitterfitta, gnällkärring med massa gamar pickandes i huvudet och katter som skriker på mig och hundar som skäller, visst låter det underbart när man kommer in i en sån härlig period!

Jag undrar när skiten ska sluta rasa emot mig som skiten utanför fönstret ska sluta rinna och solen ska komma fram.

För några dagar sen beställde jag ett spel som äntligen kom idag, inte nog med att dom antagligen spelar någon form av rugby och hockey med packeten så skickar dom feeeeel speeeel idioterna!!!?!?!?! så nu måste jag ta mig besvär och ringa puckona och gnälla lite på dom som om jag inte gnäller tillräckligt här.. SUCK


Vilket underbart och positivt inlägg :P

http://www.dan.se/wp-content/photos/jobbigakunder.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback