krock x3

En ny vecka är kommen och den började kalas tycker jag, det är även lite kuligt nog i mitten på denna veckan även en ny årstid och ny månad, vi går nämligen in i höstens första månad september.. Ser framemot alla myskvällar, varma goa koftor etc! Vägrar se negativt på att den mörka tiden e på väg, OPTIMIST JAVISST!

Som sagt så började dagen helt okej, vaknade med sambon som skulle till jobbet och jag själv skulle ringa lite samtal innan jag kunde vända tillbaka till skönhetssömnen som behövs sen när jag vaknat till liv igen med mera energi blev det en mager frukost och sätta igång med dagen.

Tänk om man kunde få fler av sådan ryck jag fick idag, inte ticks eller annat utan fick tummen ur och tvätta upp allt, städat och dammat i rummet och städat toaletten, postat paket etc. Tro inte att de va helt i onödan heller för inte nog med att huset fick sig en omgång det fick jag med den kondisen och flåset jag hade, såg ut som en sprucken gris efter åt, fast en dusch senare såg jag ut som mig igen.

Sen så fick man äntligen rätt spel som jag beställt till mig och prinsen för att öka the romance i förhållandet :) och paket som jag beställde från hm för ett tag sen, kan tro att det var levererat från rymden med tanke på antal dagar man fått vänta..  men nöjd blev jag i alla fall!

Här näst vankas mys kväll och utmaningar ;)

TTYL! <3

Kommentarer
Annika säger:

tack hjärtat! :) <3 jajamen vi ska fixa de!

2010-08-31 | 22:28:31
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback