Pinsamt!

Hahaha USCH! Som jag skrev innan så har det vart en riktigt slappisdag och jag har inte lämnat mina FÅR mysbyxor, men så hade jag fått avi om att jag ska få paket hem levererat inför ett jobb jag ska göra.

Det skulle komma mellan den och den tiden men inte fasen fick det fart på mig inte, så mitt i filmen som vi tittar på säger prinsen, posten kommer.

Okej tänkte jag så gick jag ner hämta mitt id och går mot dörren, missta mig inte alls jarmo är den finaste killen och den enda för mig men det finns ju fina killar fortfarande, så tror ni inte ut ur postbilen kommer det 2 st långa, tränade fina killar. OCH där står jag i mina får mysbyxor, linne och tröja som båda är överösta med fläckar, riktigt flottigt hår, ser ut som jag duschat i olja och smör samt med mörka ringar under ögonen.

Tror ni man känner sig snygg då eller? BEAutiful, :D

Tur jag redan har min drömprins som lyckligtvis gillar mig för mig <3


Kommentarer
annika säger:

hihi du e rolig du! :)

2010-04-27 | 10:58:15
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback