Maraton

Då var helgen äntligen kommen, jag kan ju säga att helg och ledighet uppskattas mer av mig i alla fall när man jobbat hela veckan och är helt slut, puttrat denna dag på reserv tanken.

Jobbet idag har vart underbar, verkligen längtat efter att komma till det stället, människorna och kollegorna är så otroligt underbara sen har jag en delad åsikt om trappan som finns där. Som jag använt väldigt flitigt idag må jag säga.

Eftersom vi var en man för lite och jag är såpass ny och det var konstant ärenden på nederplan så har det ledit till att man fått springa, turen är i alla fall med min kondis och min mage att jag inte snubblat eller fått andnöd mitt i trappan och rullat hela vägen ner :P Så här i efterhand kan jag ju säga att det känns som man sprungit ett helt maraton i alla fall när kondisen ligger på minus.

Nu är kvällen i alla fall kommen och snacks och en middag senare ligger prinsen & jag i soffan och jäser :) Vilar upp oss inför en fajt med wiiet!

http://www.artsjournal.com/culturegrrl/dog-tired.jpg



Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback