Måndag/mysdag

Från sömntuta till vanlig tuta eller vad vet jag, att sova länge är inget jag kan göra längre i alla fall fast ligga kvar i sängen och gotta sig det är en annan femma :)

Idag blev det till att ringa runt och få ordning & reda på saker och ting samt betalt lite räkning som fortsätter imorgon, ALLTID lika kul ^^

Annars har det inte vart många knop, har inte lämnat mina fårmysbyxor över huvudtaget. Men planen är att göra det efter duschen sen. Till middagen blev det att titta på en film som dock inte var i min smak så jag hamna här men min sambo har hyrt den 3 gånger men aldrig lyckats se den, den skulle vart inne igår haha men vi valde ha kvar den så han fick se den.

Som vi kommit under fund med så hade det vart billigare att köpa den men lätt att vara efter klok :P

När dagens höjdpunkt i televison kommer, det vill säga 2 and half men så blir det smothie &jordgubbar med mörk choklad! MUMS :))

http://iloapp.emmsaklemmsa.se/blog/blogg?ShowFile&image=1261237917.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback