Jag vs. Imse

vs http://www.gadden.se/econtent/img/spider.jpg



Som sagt så kan jag inte sova länge längre men och andra sidan så vinner jag mycket mera av dagen :)

Och för en gång skulle eftersom jag skulle hälsa på min familj som jag LÄNGTAR efter som bara den så ville jag inte ge dom retsamma att klaga på mitt hår ^^ Så det blev från sängen till duschen med en gång..

När jag väl står där och precis ska ta i schampoo så ser jag en en svart grej med ben som rör sig och det visar sig vara imse som kommer på besök så med en gång låter jag regnet(duschen) sköljer jag ner han men precis som sången säger klättrar han upp igen så jag sköljer bestämt ner han igen och samma visa igen..

Så då tänker jag att jag tar i hårdhandskarna med schampoo flaskan och sen skölja ner han igen. Men imse vimse spindel klättrar upp igen så jag vänta in han sen tog jag tag i flaskan igen och dängde till ordentligt och sköljde den, och mina vänner jag kan gladligen tala om att imse vimse klättrar INTE upp igen!

Annars idag har som sagt besök dom andra ägarna till mitt hjärta och bara njutit av deras sällskap och mors goda mat :) Önskar min älskade syster all lycka inför morgon dagen, vet att det kommer gå galant så duktig och skarp som hon e!

Det har vart en lugn och härlig dag, bortsett från vattenkriget med imse ;)


Kommentarer
annika säger:

HAHAHAHHAHAAHA :D du är rolig du!!

2010-04-29 | 12:53:09
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback