Helg

Det är något som är välbehövligt efter denna veckan, är annars inte så trött när helgen kommer men eftersom jag börjat ett nytt jobb nu och jobbat non stopp hela veckan så har det allt tagit på krafterna samt att ett j*vla virus bestämt sig för att invadera min kropp eftersom att en släng av magsjukan uppenbarligen inte bet på mig.

Men jag stod på mig och jobbade minnsann här är vi inga mesar minnsann!

Det som är underbar med det nya jobbet är att dagarna springer iväg, jag stortrivs och det känns mer som man umgås med underbara människor än jobb och det är väl så det ska vara?

Efter jobbet igår blev det till att bli upphämtad för att sälja av motionscykeln som jag så bestämt ville ha från början och skulle minsann använda den varje dag, enda skillnaden mellan mig och pinokio är att hans näsa växer vid lögner och inte min. Men gjode i alla fall en bra affär!

Sen bytte jarmo däck på bilen som jag fann så otroligt roande NOT sen så skulle jag kunna berätta i detalj resten av dagen men det orkar inte jag vi slutade i alla fall upp hos några kompisar som inte tycks bli av med oss eftersom vi är kvar än :)

Nu är det helg mys lalalalalalalala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback