Dumförklarad

Som sagt så lyckades jag allt bli lurad igår men jag lyckades även , visserligen, OMEDVETET lura några också. Nämmligen Jarmo, hans syster&sambo samt mig själv hur man nu lyckas med det..

Det var så här att vi var på en parkering hemma hos jarmos syster&sambo för att låna hennes bil (ORKAR INTE FÖRKLARA VARFÖR) men där var vi i alla fall. Jag och jarmo sitter i bilen med ena dörren uppen.  Nycklarna sitter inte i och helt ur tomma intet börjar det komma musik och jag säger till dom andra.

Vi försöker lyssna vart musiken kommer ifrån men lyckas inte lokalisera det. Sen så lutar jag mig fram för att lyssna i framfacket men då tystnar det, så jag lutar mig tillbaka men då kommer musiken tillbaka så vi alla fyra lyssnar var vi än kan men lyckas inte hitta det så jag böjer mig fram igen men då tystnar det igen!

Så jag lutar mig lätt fram igen och börjar sen höra att musiken kommer från mig. Så jag stoppar ner handen i fickan och fångar upp min mp3 som då lyckats gå på. HAHAHAHAHA!!!

http://i249.photobucket.com/albums/gg228/lytbryan90/jackass-award1.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback