Chocktillstånd

Imorse så skulle kära E kompisen som vi sov över hos åka iväg och träna med en vännina och eftersom jag inte tagit hand om min kroppsbonad sen tja jag kom in i den så tyckte jag det var dags att röra på dö köttet så jag hackade minsann på :)

Men med fortfarande en släng förkylning och en OTROLIG OTRÄNAD förpackning blev näst in till döende efter 5 min och svetten forsa men jag fortsatte tills jag kände inte ens mina tår orka röra sig så då tog jag min förnuft till fånga och smög ut igen för att kunna rädda det lilla som gick.

Men det var ett smakprov/uppvakande/chocktillstånd som min kropp sent ska glömma!

Nu får jag nästan mersmak, kanske inte på att känna sig döende men på att komma igång...

Vem vet..

+


=

JAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback