April

Ja, tid har inte funnit i min värld nu det sista eller i alla fall till att sitta vid här då jag jobbar massor sen flängt hitan och ditan..

Men jag har sadlat om och nej ingen häst, eller någon annan för den delen heller utan karriär mässigt, i onsdags började jag mitt nya jobb och jag stor trivs, det känns inte som ett jobb, kan inte förklara för då skulle ni antingen försvinna fortare än ögat eller så skulle ni fastna här och dras ner som en sjunkande sand.

Annars så som titeln lyder har det ju hunnit bli april, och gårdagen kunde väl ingen undgå eftersom det då var skämtdagen första april, jag trodde minnsan jag skulle klara mig hela dagen, för jag är ganska dum det måste medges men jag klarade mig bra tills jag kom hem och telefeonen ringde jo visst var det min kära syster som ville säga ett par ord, innan jag visste ordet av det så var jag inne i mitt första april skämt.

Skämtet gick ut på att tja hon är medlem i H&M och handlar man då för 10 000/ år så blir de erbjudande etc som dom hade då som började kl.19 och hon fick lov att tag med sig en person som då var jag. Nu i efterhand så borde jag tänkt längre än min näsa räckte och min ärt hjärna för kungmässan stängde kl. 19.00 till och börja med.. Men men hann inte komma så långt innan jag fick sms om april april.. Så där kan det gå!

Bra början på april, hihi en rolig sådan i alla fall!

http://www.product-reviews.net/wp-content/userimages/2008/03/what-april-fools-day-jokes-or-pranks-will-you-be-playing-tomorrow-287x300.jpg


Kommentarer
annika säger:

har du nytt jobb igen? vadå? nyfiken!! :)

2010-04-02 | 23:13:34
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback