äntligen

Min dator har läkt sig sj'lv och med lite vila och installationer är den nu på topp, mamma har saknat dig!!

Vet för det första inte hur den blev så knepigt men det spelar faktiskt inte någon roll för nu är den fit for fight igen :)

Dessa dagar har jag tillbringat med min kära kusin vitamin och energiökande annika :) alltid lika kul och vi blir alltid lika störda, dessa dagar har vi verkligen ånjutit som sommar! Tryckt i oss massa godsaker vilket iofs det känns som det enda jag gör just nu fyller något som snarare behöver tömmas :P haha

Det verkar som vi fåt behålla det fina vädret eftersom det dykt upp idag igen, känns nästan som någon bundit fast det med lasso men jag klagar inte!

Planen för dagen är att åkaaaaa till min älskade familj som jag saknar som en tokaaaa!! Försöka hålla igång med med yrvädrena ute idag är  planen iaf sen om jag får med mig dom ut är en annan femma!

http://i.mycommentspace.com/9/913.jpg


Kommentarer
annika säger:

underbara dagar!! <3

2010-04-15 | 12:56:55
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback