Tuff brud i lyxförpackning

Eller not :P hehe lyxbrud till och börja med skulle jag inte vilja kalla mig men en tuff sådan däremot kanske ^^

Idag är de torsdag, nehe godmorgon på dig, säg något vi inte vet, okej då får jag väl göra det! Idag är det den första torsdagen denna månaden och för oss som bor i kungsbacka innebär det marknad på torget. Mycket mysigt att strosa runt där med min kära mor :) Men stackarn va trött efter jobbet så vi va inte där länge men det är inte tiden som räknas utan umgänget, och det är värt guld!

Idag har dagen inneburit ja halva ha vart ganska slapp med en del huffens fuffens och planering, jamen wow planering igen,vad förvånad jag blir, eller inte.. Älskar sjukt mycket att planera och arrangera fester etc!

Resten av dagen gick åt b.la med strosning med mor min, lagat mat, måste påpeka att jag kan tilllaga kött, göra köttfärssås, potatisgratäng, grytor etc. men sås och soppor fy fan säger jag! Lovar att råttan från rottatuli eller hur det stavas kan göra det bättre! Sen har jag även städat, så man kan säga att jag vart husmor ^^

Mor och moster åkte iväg för att kika på teater ikväll, vilket dem om någon är värda att få komma ut ha de trevligt men lilla jag hänger inte läpp för jag har min andra halva här :))

Nu till sist så vill jag tacka min kära kusin för den nya fina designen jag har fått!  tack tack!! :) --->Annika

Det var allt för mig gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback