Ny vecka, nya krafter

Ny vecka och nya krafter, ngt som jag faktiskt tycker stämmer, låt oss säga att föregående vecka vart halv kass så är det såå underbart härligt att bara lägga det bakom sig och ta nya krafter för en ny vecka och låta det gamla ligga där bakom och bara se framåt. :))

Och i denna nya veckan så ska jag ta hand om min kära mormor som i fredags opererade sin hand :( Fast ska man se något ljust i det så är det onda borta och samma här så gäller att det att blicka framåt! Så idag har vi haft en mysig dag jag o min kära mormor.

Dagen började men liten frukost sen kilade jag ner  till torget åt henne resten av dagen gick mest åt till att tjöta och glo på tv ^^ Emellanåt försökte hon insistera på att jag skulle lösa korsord och jag försökte om igen att säga att min hjärna är lika hahahaha här är en av anledningarna till varför jag inte ska lösa kordord sitter här och funderar på hur man stavar icu befriad :P Detta borde väl förklara för er andra att jag ska inte vara i närheten av korsord!!
Sen så har vi även fikat, tycker det är väldigt mysigt att umgås så här med henne, lite trist att det inte blir så ofta men nu har vi denna veckan och sen får det allt bli ändring :)) Tycker att det är så här det ska vara, att man ställer upp förvarandra i vått och i torrt. Älskar dig mormor <3


Kommentarer
helene säger:

underbar du är kusin puss&kram

2009-10-02 | 18:57:21
Bloggadress: http://heleneofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback