Ilska

Är en jävligt kraftfull känsla, härlig ibland men skrämmande också för man vet inte vad man kan göra när man är som argast.. Den känslan har jag iaf nu vill jag lova... OM man tittar riktigt noga kanske man kan se eldlågor komma ut ur öronen eller så..

Jag är den som gör allt för dem i min omgivning för jag tror stenhårt på att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, visst låter det vettigt? Det tycker jag i alla fall men uppbenbarligen finns det dem som inte delar min åsikt har jag märkt..

En som jag TRODDE var min vän visade sig inte vara det iaf, åtminstonde beter den personen inte som det iaf för jag tycker inte man uttnyttjar andra människor som uppenbarligen denna person tycker är helt fritt fram att göra. Men va trevligt för den personen jag har iaf mitt samvete vitt medan den personen är en blanding av riktigt ful jävla spygrön, neon bajsfärg och svart från avgrunden och då måste jag säga att jag gillar min färg klart mycket bättre..

I slutändan är det ändå du som straffas...




Kommentarer
mina säger:

fin bloggen blev :) e de nån som vart dum :(

2009-09-04 | 22:48:49
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/
lotten säger:

Ja bloggen blev verkligen jättefin! Vill höra allt om vem som varit dum mot dig sen när vi ses idag sötnos.. morr morr på dom.....

Puss puss på dig!!!

2009-09-08 | 11:40:52
Bloggadress: http://cmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback