Kommit & gått

Det är precis vad denna helgen har gjort och den har vart JÄTTE mysig <3

Slappare än slapp, Fredag
I fredags var de inte många knop för min del, vaknade med mor och moster sen när dem gått så drogs jag som en magnet mot soffan där jag landade och somnade. Vaknade vid elva och ja gjorde inte mycket :P Framemot kvällen så väntade jag in min skatt som skulle komma då det är min helg ;) Istället för att vi har vårdnaden om något och turas om varannan helg så turas våran lägenhet/hans hur om var vi ska vara ^^ Vi gjorde inte så mycket tog de lugnt och bara va och visst det slank allt ner en öl eller två samtidigt som vi satt och spela sims halva natten :D

Slutet gott, allting gott!, Lördag
Visst är det så typiskt att alla andra dagar kan man sova som en gris men när det faktiskt är helg så är det oavstängande alarm som piper till man går upp och visst fanken va det så idag! Så strax efter nio, tror det eller ej, fick jag min ända ur vagnen. I vanliga fall brukar man börja dagen med frukost eller så men jag började min med lite arbete som ett berg med disk. Sen fick jag ÄNTLIGEN tummen ur och gick ut på min FÖRSTA promenad, powerwalk själv :D

Sen gick till hemköp, mina ben hittar dit på egen hand så resten av överkropp följde bara med. Resten av dagen fördrev jag och älsklingen med att åka runt lite och vi sluta upp i stan. :) Han hade nämligen planerat något den lilla filuren, och de han hade planerat var en mycket god trerätters middag på jensens boefhouse :D!! Han e guldvärd min prins! Efter det begav vi oss av hemåt för en mysig hemmakväll med abba filmen som jag är som besatt i :D Till sällskap fick vi min kära svärmor på besök, mycket trevligt vill jag säga!!

Dock varade inte den trevliga stunden allt för länge för efter filmen ringer min bror och han mår inte bra, han har kramper i magen som bara blir värre. Så vi åkte dit för att plocka upp honom och köra vidare till närakuten. Som tur va visade det sig att det inte va allvarligt men skulle de bli värre så skulle vi åka in igen LYCKLIGTVIS blev det inte det och dagen efter så hade de blivit bättre :)  Men jag skulle ljuga om jag sa sagt att jag va lugn som en filbunke för blev väldig orolig över min kära bror!

Slutet på den eviga Jakten, Söndag
Ett bra tag har min underbara jarmo sökt och letat febrilt efter ett par snygga svarta skor till han, och som vi letat, det kan inte sägas tillräckligt! Så efter vi kört hem broder till sig, så var vi ute på en liten runda med bilen. Vår första stopp blev på kungsmässan men icke sa nicke och vi begav oss av till freeport.

 OCH då mina vänner, i den lyckliga och utvalda affären scorett outleten fanns dem utvalda, BETONINGDEM fanns skorna för det var nämligen två par som hans hjärta fastnade för så vi stod kvar i affären tills nästan stängning och sista stund bestämde han sig och det var i sista stund för butiken skulle stänga.

Och när vi ska betala tror ni inte att kort maskinen krånglar så riddaren i nöden som jag är erbjöd mig att springa till automaten och ta ut som jag trodde låg runt hörnet. Men lurad blev jag!! Fick ju för fasen springa ett helt maraton varv innan jag va framme, sen efter den rundan var min energi förbrukad för resten av dagen :P

SORGLIGT
vilken dålig form man är i!! Men vi hittade skorna iaf och min älskling sken upp som en sol och det gör hela mödan värt!! <3 Sen blev det ytterliggare en myskväll med min skatt bredvid..Är så lycklig lottad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback