En dag som alla andra

Det är precis vad tisdag är, det enda som skiljer är att vi nu går in i höstens första månad :) Och att vi gör det med solsken är ju inte fy och skam heller.

Det är både fördelar och nackdelar med att vara ett planeringsfreak, fördelen är att man skapar något att göra samt något att se framemot men nackdelen är ju att man ständigt är proppade med tankar och förslag utöver de tankar man redan har. Halva jag är redan upptagen med tankar om något som allt kommer finnas kvar inom. Så det lämnar inte mycket utrymme över till min del av planeringsfreak sidan.. Men jag tar en dag i taget så det löser sig, sa mannen som sket i vallhalla badet.

Måste återigen gå in på ämnet om att det vart en härlig dag med både solsken & värme och det är ju aldrig fel men idag kändes det som den värmde extra mycket för mig :) Hoppas bara det håller i sig, hoppas även vägen går framåt för mig för isf kommer det ske en mycket rolig grej inom snar framtid.

Ska bara se om jag kan hålla mig från att skrika ut det innan jag har fått bekräftelse..Någon mer än jag som känner att om man tar ut något i förskott att det slår tillbaka, blir massa smet av allt. Typ att man drar otur över det? Det gör jag iaf därför hoppas jag kunna hålla igen dragkedjan :P Men känner mig själv så detta lär ju bli en utmaning!!


Kommentarer
annika säger:

Nu blir jag nyfiken!! :D

2009-09-02 | 12:12:49
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
mina säger:

ringer dje nu för jag ska veta va de e :D hahhahaha nyfiken syrra du vet

2009-09-02 | 16:58:12
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback