Svårt val

Över allt finns det dräkter, över allt finns smink, över allt finns pumpor, och över allt finns små förklädnader som påminner oss om att nu är det endast 9 dagar kvar tills alla helgona knackar på våran dörr.

Valet för mig hur ska jag knacka på andras dörrar..Eller rättare sagt som vem ska jag knacka på andras dörrar.
Jag kan ju gå som mig för tro mig på morgonen så är jag nog det läskigaste som existerar, skulle nog kunna skrämma spöken och väcka dem döda.. Så att så läslig kan jag vara men är trött på att va de utan i år vill jag gå som någon annan.

Så jag har beslutat mig för antingen döden eller zombie, vad tycker ni är mest lik mig? Zombie skulle jag nog säga om man ska gå efter hur jag är på morgonen..








Eller varför inte en combo?


Kommentarer
Annika säger:

Oavsett va du väljer så blir det fräckt! :D

2009-10-23 | 12:16:15
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback