ofattbart

Lördagens arbete för den sista för veckan, jag hade hoppats på tredje gången gillt men men keep on dreaming. E ju för fasen pinsamt!

E ju som bambi på hal is med en stor fet porslinskål på näsan, har ni fått upp den bilden föreställ er sedan att det isen är polerad och tasarna är vaxade.

Den glider fram och ur tomma intet kraschar den in i en stor fet vägg. Och där flög porslinsskålen, i mitten av butiken. Men varför inte annars kan ju ingen annan se mig!
Alltså  så förlorade jag ännu en skål till papperskorgen, 3-0 till papperskorgen och för den som är mattegenie kan man ju räkna ut att det blir en skål per dag... SUCK. Börjar ana att porslinet har något emot mig.

Men efter hämtade min kära prins mig iaf så åkte vi hem till honom med massa tacos och en myskväll framför tv:n, förvånar mig inte om en knapp till på byxorna snart ryker så mycket tacos som jag tryckte i mig :P Såg även körslaget, och tycker ärligt att ingen är bra denna säsongen. Den första var bäst!

Söndagen gick åt till att slappa och en biltur till Jarmos söta lilla mormor i alingsås där även hans mor och man befann sig. Alltså hennes man är en gud på att göra soppor! MUMS skulle kunna leva enbart på hans soppor lovar jag.

Så min helg har vart perfekt, synd att klaga förutom mina vanliga hormonutbrott utöver den känsliga monstret som jag är annars :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback