Myspys helg <3

Denna helgen som kommit och gått har vart den bästa på länge. 

Fredagen gick åt till att sova bort nästan hela dagen för att sedan vakna till solljus. När jag gick upp ur källaren kunde jag svära på att jag var en björn som vaknat ur sin långa ide. Efter det rullade dagen på i sin fart med R för racing.

Jag fyllde kistan med energi sen placerade jag min ända för lite snoking på nätet. Efter min mycket välspendare stund där blev det till att göra iordning mig och en del packning. Sen frågade jag snällt min svärfar om skjuts till älsklingens jobb. Sen var nästa fas av dagen igång.

Vi tvättade hans bil och jag fick äran att tvätta hans fälgar :) WOW!! Ja frågan är om man orkar ta allt i detalj men vi fick lite fart i ändan att jag kände elden brände till lite. Efter en sväng hos han för lite detaljer i packningen som jag glömt blev det att åka till NetOnNet :D Där skattjakten på min bärbara dator börja och jag fann min skatt! Sitter och skriver med den nu!  Sen blev det till att hämta bästis och åka hemåt för middag och mycket tjat vilket slutade i en övernattning för lotten :)

Lördagen gick åt till att tvätta bort efter kungsbacka fiskmåsklubb som bestämt sig för att inte gilla jarmos fina nytvättade bil vilket resulterade i att hela bilen inte längre va blå utan svart vit. Så efter tvättningen av det så hämtade vi en dator av min bror till jarmos fader :) Sen handlade vi och åkte hemåt.

Senare  på kvällen kom syster och barnen samt mina bröder och det blev ytterst trevlig familjekväll med god mat, dryck och tjat! Just de jag även en hel del bakning då jag erbjudit min hjälp till en vännina av att baka till hennes sons dop, det skullle komma 85 pers men jag lyckades! Fick massa hjälp av min kära mor så tack!!

Söndagen gick åt till lilla ians dop och slappdag vilket va fine by me ;)

And thats all! :P

Kommentarer
Hanna säger:

Tack så hemskt mycket, hoppas du kommer tillbaka :) Jo, det är väl så..

2009-10-13 | 11:09:03
Bloggadress: http://haneys.blogg.se/
Tess säger:

Sjukt fin blogg du har (: allt bra ? :) Kika gärna in hos mig (:

2009-10-14 | 12:13:04
Bloggadress: http://taassiiie.blogg.se/
tess säger:

Hehe taack :) ah om den nu blir färdig ngn gång :S Fan jag blir galen :D hehe allt bra annars?:D

2009-10-14 | 20:21:19
Bloggadress: http://taassiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback