Mitten av veckan

Onsdag även mer känd som lill lördag och som för mig är mitten på veckan samt greys anatomy kväll och ett steg närmre helgen :) Många fördelar alltså med lördagar.

De dagarna som hunnit gått har jag umgåtts me min kära familj och min prins i det härliga höst vädret dock har vinterns kyla intagit så det är ju en salig blanding.









Om man inte vart ute på hela dagen och bara ta på sig kläder enbart efter vädret så kan man ju känna sig blåst ;P För då är du inte frisk och varm särskilt länge till.

Och resten av veckan så ska jag jobba, hard work work and I like it, de som e så otroligt kul är att man måste vara högljud, spela apa och inprincip bara va mig själv och hur kul är inte det?! Lätt bland det bästa jobbet jag haft so far :)

Dock har ja inga planer inför helgen men får väl se vad den har att bjuda på.


Kommentarer
Annika säger:

vad är det för jobb du har? :)

2009-10-15 | 13:38:28
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
Anonym säger:

Hej! Om du har en minut över.. skulle du kunna hjälpa mig då? Tryck på bilden på Nicklas (finns i min blogg) och vänta tills du kommer till hans blogg. Om du gör det är du guld, du anar inte hur mycket det skulle betyda.. PUSS!

2009-10-15 | 18:30:43
Bloggadress: http://malinkahkonens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback