HEMSKT

USCH säger jag bara!! Igår kväll när vi låg i sängen, jarmo låg bredvid halvvägs in i drömmarnas värld och ja låg och umgicks med min bästa vän som visade bra program.

sen ut i tomma i intet ser jag en knepig skugga springa förbi mig. Så jag skriker till och sätter mig upp, den snabba kenpiga skuggan jag sett var nämligen imse, vimse, SPINDEL!! Och ingen liten rackare heller, så snabbt putter jag på jarmo och han fick hoppa på första bästa tåg tillbaka till verkligheten.

I nästa sekund va spindeln borta men sen efter ja flygit ut ur sängen drar vi i täcket och rackaren springer för fullt, skam alltså en spindel har bättre kondis än mig..

SUCK men tillbaka till poängen spindeln stod still han var väl tvungen att hämta andan och under tiden stod jag vakt medan jarmo hämtade en tång. Han skulle ta tag i spindeln men misslyckades så detta ledde till en het jakt över kuddar och täcken. Till slut lyckades vi fånga in han och gav honom snabb skjuts till havet.

Lite senare efter mycket om och men och några försäkringar om att hans vänner och familj inte va där kunde jag lägga mig ner igen och besöka min vän john blund...

Precis som jag ska göra  nu!!


    VS  

   =
1-0 till prinsen

=


Kommentarer
Annika säger:

fyyyfaaan vilken panik jag hade fått!! hade inte kunnat sova i sängen sen!

2009-10-20 | 12:03:16
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
mina säger:

hahahahahahaha

2009-10-21 | 19:37:16
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/
Jarmo säger:

Haha det va en snabb rackare!;)

2009-10-22 | 15:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback