Game on

Igår va en slapp dag, till en början iaf :P sen kom mina kära bröder på en utav dem tre middagarna som vi har tillsammans i veckan..Alltid mysigt! Och som pricken över detta så hade min äldsta bror en extra hockey biljett över, o de kan man inte tacka nej till ju :D

Så efter maten och ombyte (hade inte planer på att visa mina fårmysbyxor för omvärlden, tror inte den är redo än ^^) så åkte vi hem till han så han fick byta om, efter de så bar de av in mot scandinavium för en match mellan Frölunda och Luleå. Dock har jag inte nöjet att berätta att matchen inte var den bästa.

Första halvlek va grym men som bror sa så tog väl deras bensin slut för sen var dem som marionett dockor och den som hade ansvar för snörena  måste vart dyngrak. För passningarna va dåliga och döm flög hitan och ditan utan koll på pucken. Och tro mig de märktes för när vi gick ledde luleå med 4-2. Efter andra halvlek kastade vi in handduken och åkte därifrån. Jag hem till prinsen o bror hem.

SKÄRPNING VF!!

http://quiz.passagen.se/media/images/0/6/99/699/image_1_56514LOGO.jpg




Kommentarer
Annika säger:

Nämen! Måste ju stanna hela matchen ut oavsett vad det står!:P

2009-10-07 | 13:13:51
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback