Färdig

Japp nu är jag baske mig helt slut vill jag lova! Tror fasen en 90 årig dam i koma är piggare än vad jag är just nu och vad jag var igår ^^

Men lönar sig sen när man får se kontot :D
Sitter inte helt fel när man snart ska till sthlm, julen närmar sig med stormsteg och jag ska ta mitt körkort! Och en ev tatuering om jag får till den rätt. Den representerar styrka,kämpar glöd och läkning. Dem viktigaste sakerna som krävs för överleva.

Jag som hade hoppats på att klara mig felfri idag men som sagt heter du Anna så är det bara att fortsätta drömma! För idag gick tallrik nr 2 och jag som ändå lade undan latheten, där ser man det straffar sig att vara alert.

STORT tack ska min älskade jarmo ha som hämtade mig efter jobbet, för jag lovar ett steg till så hade det vart john blund här kommer jag!

Väl hemma var det besök av min kära moster, min kusin och hennes man med deras söta gullungar. Dock missade jag mina bröder men dem ser jag förhoppningsvis snart!

Men vi har fikat o tjockat oss med äppelkaka, chips, dip o godis, allt för en mycket mysig fredagskväll framför idol. Måste påpeka att fel person åkte!! Kanske inte är galet förtjust i camilla men hon kan iaf sjunga till skillnad från Niklas.

Morgondagen kommer se ut så mycket som att jobba, slappa, slappa och trycka i mig tacos och uggla framför en bra film i sänge, en underbar lördaskväll har jag framför mig, dock åker min syster och hennes barn hem :( Men jag ser dem iaf snart igen! :)

Så har min dag sett ut idag och min dag imorgon.


Kommentarer
Weronica - Med Livet Som Insats säger:

Sv; Jo jag håller med dig om Niklas, det kanske är hans tur nästa gång?



Jag ska nog klä mig till ond ängel ;)

2009-10-17 | 00:30:04
Bloggadress: http://weris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback