Borta

Igår så skrev jag ett inlägg om att jag brukar läsa igenom mina inlägg på kvällarna så att det inte är allt för mycket stav fel. Och för er som läste kan ni ju själva se att det inte var en bokstav rätt.

Så jag valde att skicka min hjärna på stavkurs och när den återkommer lär ni ju upptäcka för då lär förhoppningsvis bokstäverna på rätt plats.

Jobbet går bara bra, har nog aldrig älskat gå till jobbet så mycket som jag gör nu :) Och nej jag är inte sjuk jag trivs bara på mitt jobb.

Förra veckan så var det porslinet som gick hädan, en/dag men denna veckan tänkte jag satsa på mina egna kroppsdelar nämnligen mina fingrar, och kvar av sådana har jag 9 st för två tummar rök idag och plussar man ihop dom så får man ju ett helt finger.

Om fingrarna ryker denna veckan så vad ryker nästa vecka? =/

Kommentarer
mina säger:

asså du är för rolig kära syster haha man får sej ju oftast ett gott skatt när man läser dina inlägg iaf <3

2009-10-24 | 09:06:07
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/
Annika säger:

Vad har du nu råkat ut för? :P

2009-10-24 | 15:47:47
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback