Avklarad

Denna torsdagen känns som torsdagen i påsk, nämligen långtorsdag, en riktigt lång torsdag vill jag lova.

Inatt kan ja lämna en lapp till john blund att han kom försent för när han väl kommer lär jag va långt borta i drömmarnas land. Tror att dvärgen trötter fått sig en konkurrent om titeln.

Första dagen på mitt nya uppdrag är iaf avklarad :) Hade hoppats dock att jag skulle klarat av det utan några missar men va fasen heter man ANNA så är det nog bara att drömma. Tror seriöst att det är mer sannolikhet att en åsna flyger än att jag klarar mig utan missar ^^ Men va fasen jag är inte mer än perfekt.

Det som hände va väl att i slutet så kom tröttheten i kapp mig och jag lät latheten ta över så istället för att gå två vänder med disken  så beslöt jag för att leka modig och stappla allt påvarann varav en var varm kustrull med varmt vatten i, är ju bäddat för katastrof, lätt att se så här i efterhand.

I alla fall så helt plötsligt, jag vet inte känns som jag stod utanför min kropp och tittta på för allt hamna uppe i luften. Och som man säger, det som går upp måste komma ner vilket det gjorde med en himla smäll. Tallrikar gick sönder och vattnet flög. Behöver jag säga mer?

Sen när jag skulle hemåt och på bussen så missa jag första trappsteget för att de va ju för sjutton två meter långt och mina ben är ju lika stora som en blyertspenna och mattematiken säger säg självt, det va gjort som ett fall framåt! AJJJ...

NU ligger jag iaf i sängen med min dator och försöker ladda inför dag två i morgon! :)


Kommentarer
Anna säger:

Supersöt blogg och supersött namn ;D

2009-10-15 | 23:05:02
Bloggadress: http://annaelisabethnygren.blogg.se/
Weronica - Med Livet Som Insats säger:

Halloween snart, ska du klä ut dig? Till vad? =)

2009-10-16 | 00:55:48
Bloggadress: http://weris.blogg.se/
mina säger:

jag e inte heller mer än perfekt :P hahahahahaha

2009-10-16 | 10:38:41
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/
Annika säger:

Haha va klantigt! :P

2009-10-16 | 15:15:26
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback