Äntligen

Nu har min helg kommit, äntligen som jag har väntat!

Jobbat som en dåre dessa tre dagar, oj tre dagar tänker väl ni men för någon som inte är van vid jobba så är tre dagar tillräckligt för att ja tömma energin som inte kan fyllas på med energydrink men enkelt med lite vin och grillad kyckling med en riktigt god potatissallad! :)

Så nu får jag sy på en till knapp i byxorna, eller inte ;) denna gången är jag förbered med thights :D

Jobbet idag gick väl hyffsat, lite folktomt då resten av jordens befolkning verka befinna sig med rymdens befolkning på frölunda torg. Men hade mycket trevligt sällskap av en annan som demade :) Tillslut kom även min tid att få avnjuta den underbara helgen.

Så jag lunkade till bussen och satt där som den fina flickan jag är, eller inte, hahahahaha!  En fis där och en rap där, tror knappast fina flickor gör sådant. Men tidsfördriv iaf tills bussen kom vilket den gjorde, och i tid vilket nog var månadens chock eftersom det händer så sällan.

När jag väl ser bussen komma så ser jag även som ser ut att öva inför maratonlöpning men det visade sig att han bara försökte springa ikapp bussen ^^ Och han hann med den. Dock hade han väl inte mycket luft kvar i lungorna. Springaren visade iaf vara en arbetskamrat. Och så roligt vi hade! Gud har nog inte skrattat så mycket på länge, samma humor så se upp det finns två av mig :D

Och det visade sig att hans flickvän var syster till en kompis till mig :) Så som vi sa kungsbacka är en liten byhåla där alla känner alla och kungsmässan är mitten där alla möts.



Ne jag måste säga att den lördag slutade underbart och det fira jag med ett glas vin och en rejäl slappning. Men ska strax orka lyfta på arslet för att packa och bege mig till älsklingen! :)

Ett gott skratt förlänger livet, så vad skratta på säger jag om ni väljer att skratta åt mig eller med mig så bjuder jag på det ;) Annars får ni KAFFE! hahahahaha


Kommentarer
mina säger:

hahahha du e ju totalt störd asså :P mitt vin du drack av eller haha pöss

2009-10-25 | 10:25:19
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback