Action

Tystnad,- tagning,- ACTION!

Så konstigt de kan bli, först va men riktig soffpotatis och tv var ens bästa vän. Innan man gick och la sig gav man den en klapp och en vänlig blick om att man snart ses igen.

Och nu

Har jag knappt hunnit sitta ner och se skymten av min kära vän. Jobbade nämligen som en dåre i torsdag,fredags och i lördags! Skit kul är dock mitt nya jobb :D såå mycket människor man möter att det till och med är värt om ett finger ryker på kuppen som de höll på att bli mitt i all uppståndelse i fredags :P

Sen måste jag säga att jag HATAR min mobil och tackar för att jag själv har någon onaturlig väckarklocka inom mig och då snackar vi inte om den biologiska utan att jag hade vackert ställt min mobil vid åtta snåret så att jag skulle hinna ta mig till jobbet i tid.

Sen snarka jag vidare i lugnets vrå och vaknar som törnrosa dock utan kyssen från min prins utan av synen av min kära vän ^^ Vrider sakta på dököttet för att se vad klockan sa, och va tro ni fanskapet sa jominsann hon va allt tio över nio och bussen jag skulle me gick tjugo över. BINGO skiten hade hängt sig!! GAAAAH!



En vacker dag kommer den mobilen att finnas blands dem som är försvunna!

Idag så ska jag bara njuta av lugnet och den fina solen som lyser upp i hösten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback