100 kr

Vet ni vad man kan få för det, nämligen jädrigt mycket ska ni veta! Men idag fick jag och min älskade mamma en hel buffe :O

Nämligen; 3 st efterrätter, två st dagens lunch, en cola och lättöl, en kaffe, en räksmörgås samt skagenbaguett! Allt detta fick vi på vår fika på linneas som idag firade 10 år och allting dem hade kostade då 10 kr. Så ni kan ju tänka er att vi var runda och glada när vi gick därifrån. Nu väntar räksmörgås, skagenbaguett och efterrätt på oss för ni tror väl inte att vi tryckte i oss allt?! Isf kan jag lova att min mage hade spruckit!

Hade nog rullar fortfarare än bussen för jag är mindre men ändå stor, får bättre fart och jag kan undvika trafiken och alla stopljus :D

Tack älskade mor för en trevlig fika och pratstund <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback