WOW!!!!

Ja det är det enda som ordet som kan beskriva gårdagens händelse, eller kan ju iofs anstränga mig hjärna lite, eller vågar jag? Efter denna j*vla bussresan hem så är den i så bra skick. Skulle jag gissa så ser den ut som en ihop skrynklad russin.

Men ska försöka, Aswesome, grymt, ballt och bland det roligaste jag gjort!!

Sen kom tisdagen, och THE DAY som jag och lotten väntat på ett halv år!!! Ungefär lika länge som jag väntat på julen ^^ Våran tripp till stockholm var kommen och vi skulle ÄNTLIGEN få se pink. Så på förmiddagen tog vi en tripp ner till stan för att kika lite i affärer med syster och dem sockersöta barnen.

Norrköping har nog dem fräschaste affärerna för där ser man allt utbud dem har. För i vanliga fall hittar jag ALDRIG något på hm och där ja, vad kan jag säga det var som om jag var i en godisaffär. Kunde bara plocka på mig för ville ha allt!

Klockan tickade på efter allt fönstershoppande tickade klockan på så vi var tvugna att börja dra oss mot tåget som skulle föra oss till stockholm.

Väl där uppe blev det till att hålla sig till t-centralen samt city termnialen för att gå i väg därifrån är nog det dummaste alternativet för två virrpannor som mig och lotten ^^ Stockholm är nog sveriges största labyrint! Eller så är vi miniatyrer eller något.

På centralen tryckte vi i oss läckra pizzor från pizza hut och pimpla vin och cider efter den festmåltiden kunde vi strutsa vidare mot globen, fattar ni GLOBEN!!! Kan sammanfatta det som så här, innan vi åkte var det 440 kort på kameran som man kunde ta men när vi var färdiga så fanns det endast 40 kort kvar.

Alltihop var så jälva ballt, sen om konserten som var något bortom denna värld. Så grymt, fantastiskt och ballt!! Hade jag haft mer röstkapacitet så hade jag nog kunnat prata ordentligt idag.

Korten och alla videoklipp kommer att komma sen vill jag lova! Självfallet fick en souvenir följa med hem, en snygg t-shirt med pink på.

Avslutar detta med att hon ÄGDE, globen was on fire.


http://images.craveonline.com/article_imgs/Image/Pink-Funhouse-CD-Merry.jpg http://www.dn.se/polopoly_fs/1.757374.1234098293!image/3551950784.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback