Utmattad

Det är jag kan jag lova, tror jag är vaken nu men känns som jag sover. Tittar man på mig nu skulle man kunna fråga mig vart blåtirorna kom ifrån men jag skulle bara svara vilka blåtiror?

För att så trött är jag! Dem kom av tröttheten, smugit sig på dem satarna men ska boxa tillbaka dem med lite sömn nu. Först nu jag förstår vad skönhetssömn kan jag göra.

Denna veckan har vart en hel del brist på denna underbara magiska mojängen. Tänk vad sömn kan göra och tänk vad bristen på den kan göra. Så för att undvika blåtiror, SOV!

Månda-Onsda var jag i norrköping och stockholm. Torsdag-Lördag är jobb så ja  vad kan vi läsa av detta? Finner ni svaret så säg till.

Mitt upp i allt så smög sig en jädra förkylning tillbaka, tack så mycket, någon som vill ha? Den är rinnig, utmattande och ihärdig, säljer till högst bjudande.

http://2.bp.blogspot.com/_Zr4ZOWQfnpA/SnFZ1l-QUeI/AAAAAAAAGHw/D7QCs1ygTl0/s400/bloggphoto_102553sjuk_16842965.jpg


Kommentarer
Annika säger:

Haha stackarn! :P Kan inte låta bli att skratta, sälja en förkylning..du e rolig du! :D

2009-11-13 | 23:40:55
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
Lilly säger:

Tack , vad kul att jag kunde inspirera någon! =)

Det är som du säger, man måste hitta motivationen för att gå ner i vikt.

När jag började på Xtravaganza så sa dem att inget mål var för ytligt eller dumt. Det kändes bra då mitt stora fokus har varit kläder. Jag älskar att shoppa och varje gång jag kunde köpa något i en mindre stolek så fick jag en kick.



Lycka till med allt!



// Lilly

2009-11-14 | 19:19:29
Bloggadress: http://nerivikt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback