skadad

Japp, det är min ursäkt för min frånvaro. Och nej kanske inte så som ni tror eller mjo skulle ljuga om jag iofs försökte påstå något annat men nu är det fysikts denna gången.

Sen kanske man inte kan kalla det för skadad men jag har en inflammation i min tumled, även kallad gikt.
Och som pricken över detta som visserligen kom innan gikten är ju att jag har tarmkatarr. Jag drog vinstlotten ;)

Båda ganska bra anledningar till att man inte hunnit,kunnat sitta här. Dock är båda under kontroll så släpp ut luften igen om ni dragit in den.

Med lite vila så är min tumme snart tillbaka, och det är inte vilken som helst av mina båda tummar utan den högra. BINGO, vet ni hur svårt det är att torka sig med vänster handen om man e höger. För ni som e högerhänta så säger jag pröva. En upplevelse i sig om inte ett träningspass som heter duga.

Visst e jag fräsch men här i min blogg kör jag på ärlighet. Den onda med det goda, take it or leave it.


(lånad av google)


Kommentarer
Annika säger:

hahahahahaha det e inte lätt med vänster du! hahaha :D

2009-11-06 | 23:31:07
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback