Onsdag

I vanliga fall gillar jag att skriva roliga och finurliga titlar men ärligt talat så är jag utmattad och tom på fantasi. Samt så har jag ingen känsla för det denna veckan.

Känner att detta året har nog ta mig fanken inte vart det bästa, rent ut sagt nog en av dem värsta. Visst har det definitivt haft sina ljusglimtar och det är dem som jag håller mig fast nu så att jag har något ljus som lyser upp min mörka väg som jag tycks tagit in på.

Dessa vackra ljus lyser upp, Min underbara familj, mina underbara vänner & mitt livs kärlek. Och dem magiska MEN mycket få stunderna.. Nicole kom till världens, mosters prins blev fyra, nicoles dop, våra mkt nära vänners son kom till världen och även hans dop, sen en annan skoj grej som jag kan berätta lite senare samt så hoppas jag på att denna julen blir underbar för julen är min favorit högtid!

Dessa stunder och underabra ting lyser upp men trots att dem är magiska så lyser dem svagt nu... Vet inte hur länge man orkar hålla lågan vid liv... på något sätt så får jag försöka ta mig i kragen även om jag ljus nu bara skulle vilja lägga mig ner och kasta in den mycket våta handduken..

Förresten så är jag vaccinerad nu, och jag står skyddad nu utan biverkning därav hade jag kickat svin influensans ass! Men finns det något vaccin som skyddar sitt hjärta mot sorg?

Kommentarer
Annika säger:

Man är inte skyddad försen 2-3 veckor efter man vaccinerat sig!

2009-11-26 | 19:21:55
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback