MAGISKT

10 november forever in my heart <3

Den dagen var jag och min bästis i stockholm över dagen som blev en av dem roligaste dagarna i mitt liv.

Måndagen innan var vi hos min underbara syster och hennes barn för en mysig dag med pizza och tv. Dagen efter blev det en promenix på stan sen en bilresa till tåget som givetvis skulle vara sen för att vi skulle till något vi längtade efter. Så typsikt!

Vi hade i alla fall stora planer för oss i stockholm, men ack vad tiden sprang i väg sen hjälper det inte att man åker två st virrpannor med 0 lokalsinne.

Bara att hitta i t-centralen sen cityterminalen var ju som en enda stor labyrint och vi var små möss som skulle hitta vägen ut. För att hitta vägen ut var det som om någon stoppat ost under näsan för sen hittade vi efter om och men. Dock så vågade vi inte lämna någon av terminalerna för då hade vi nog aldrig hittat och ingen ost i världen hade hjälpt oss då!

Så vi stannde där och njöt av nog för stundens världens goaste pizza med cider samt vin till! En perfekt uppstart för kvällen.

Sen blev det vidare till globen för nog den bästa konsterten jag sett, det var magiskt!! Men globen eller ja shpiing centrat som heter shopping globen som låg innan globen ska allt få kritik för på hela det förbannade stället så fanns det EN toa, fattar ni det eller?! Och inte nog med det så var det som om någon hade sagt det till min blåsa för helst plötsligt samlades allt kiss i min blåsa och ville prompt ut. Lovar hade jag inte gått före någon så hade det stått i tidningen dagen efter "flicka mass misshandlar för ett toalettbesök!"

Men allt det glömdes bort när man satt i globen med underbart sällskap, god dricka samt en påsechips och nyinköpt t-shirt me pink på. Min fulländade kväll.

Dock kunde hemresan var lite bekvämligare, fast vid byte av buss blev det underbart! En bussresa på över 7 timmar sen var man hemma, och jag vill lova att en säng har aldrig vart skönare!






 

Min magiska resa, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback