Helgen

Fredag-Söndag då är det helg och just nu har vi landat på söndag, söndag kväll för att vara exakt och om tre timmar går vi in på måndag morgon, intressant va. Oerhört!

Dock så har det inte vart alltför ansträngade saker denna helgen vilket kan va skönt när man har mina symptom, kanske ska skriva in mig på hemmet redan nu? Det skulle min bror säga i alla fall om han fick bestämma ;) Kallade mig för pensionär hela kvällen lång igår.

Fredagen gick åt till en promenix till favoriten, arbetsförmedlingen, eller inte. Det lönade sig inte heller för dem kunde inte hjälpa mig så det blev som man brukar säga lika lång väg tillbaka. Fast det positiva var den mycket härliga promenad.

Tänk att frisk luft kunde vara så bra, kanske borde pröva lämna lägenhet oftare? Känner mig som en grottmänniska som knappt hunnit fatta vad ljuset från lampan är för något utan stirrar på den med ett stort frågetecken, ungefär som du ber ditt barn städa sitt rum= vad är städa?

Lördagen så åkte vi, syster yster och dem underbara barnen till min kusin. Kevv skulle på kalas och nicole får stanna med sin moster kvar i kusinens lägenhet. Efter timmarna i lägenhet, dock var det inte så ansträngande för dockan låg och sov hela tiden så bar det av hemåt för en mysig hemma kväll och fylla kistan till bredden somo vanligt och ta fram knappen ur knappförådet.

Och dagen ida som för mig är som alla andra söndagar, nämligen sista dagen i veckan. Det har inte vart alls mycket rörelse utan ett besök hos bröderna sen hemåt för käk och mys med familjen och min kärlek <3

En lagom helg :)


Kommentarer
hanna säger:

Gud, du är så gullig! Blir så glad och rörd när du säger så. :) Kramar!!

2009-11-08 | 21:42:32
Bloggadress: http://haneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback