Hahahaha

Tänk vilka roliga konversationer man kan ha va. Shit!! Håll på att kissa i byxan tills lille kev kom upp nyss och bad oss tystna ner. Han är allt sin moster upp idagen ^^

Jag och min kära syster sitter båda vid sina datorer denna fredagskväll som snart slå över till lördag. Och vi tänkte båda ha i hörlurar. Enda problemed är att min inte funkade så här löd resten:

(Jag)  -Hur får man över musiken dit då, det funkade ju inte.
(syster)  -Du kan ju pröva stoppa den i rätt hål.
(Jag)    -Jaha det finns 2 hål.

Hahahahahahahaha! Min humor det, säg vad ni vill men jag diggar den ;)


Kommentarer
Annika säger:

Hahaha:D

2009-11-06 | 23:30:02
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback