full rulle

Dessa dagar som har passerat har gått fort, mycket tankar och mycket på agendan. Dock inget som jag tror är av intresse.

Energin har dessutom legat på low, tänk om man kunde ha något som mnan kunde ha sig typ som man får vätska på slang om man kunde ha något med sig på dagarna som man bara kan koppla in och fylla på med energi.

Jag har kommit underfund med att fredag dem trettonde är inte något otursdag för mig utan i så fall en normal dag eller i bästa fall tur dag. Allt annat otur och visst låter det bra men låt er inte luras för alla andra dagar så är det som det konstant hönger ett mörkt moln ovanför mig.

Dagens morgon är ju ett utmärkt exempel. För när prinsen släppte av mig vid bussen och jag ska ta ett kliv ut. smidiga jag lyckas fastna med den andra foten i hans påse så ut flyger jag och landar med änden på marken. Ni kan ju tänka er hur det måste sett ut från busskuren för dem som satt där. En bil står ståendes och ut ur tomma intet flyger jag på ändan. Inte nog med det så är bussen sen, GREAT! Väl på bussen funkar inte biljett automaten så ingen biljett fick jag, sen när jag skulle gå mot säten så fastnar min jack ficka i armstödet så tillbaka flyger jag (IGEN) inte nog med det så rivs min ficka upp.

Så tack vare bussens underbara försening så missar jag mitt tåg och får vänta tills nästa vilket gör mig sen till läkarbesöket!

Så hur tycker ni min morgon börjat? Kan lika gärna skriva dumbo på väg med vatten fast penna i pannan på mig.

Kommentarer
annika säger:

Stackarn!:P Du får titta vart du har fötterna osv..hihi <3

2009-11-24 | 14:09:49
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
annika säger:

hihi tack :)<3

2009-11-24 | 14:26:46
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback