Bra start på dagen

Jag älskar frukost, helt klart den bästa måltiden på dagen av alla som finns :D Och det finns ju ett par stycken.
Jag älskar mat, den bästa skapelsen av allt tror jag. Eller delad plats med sex. En kombo av dem är ju oslagbart.

Förstår inte hur man inte kan äta frukost på morgonen?! Får inte jag i mig det så kan jag lova att man inte vill möta mig någon tid på dygnet. Ni som vet vilket pms monster jag kan vara, det är ingenting jämfört med vad jag blir om inte min kista får sin skatt.

Samt att aktivitets nivån är den högsta. Allting tycks gå i slowmotion, och inte i samma takt som jag går utan långsammare.

http://soderstjerna.blogg.se/images/raisingduncan21046960060717_1153126402.gif

 

Jag har idag fått sova ut och fått en ordentlig frukost i mig så nu är jag fit for fight, look out!


Kommentarer
Helle säger:

Hey gumman, du är för go. Tack för din fina kommentar. Vi får banne mig ses snart..

Kanske innan jag åker till Stockholm. Jag åker dit den 9e December.. Kram

2009-11-17 | 14:08:23
Bloggadress: http://glife.se/helle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback