Over and out

Tänk va 6 veckor kan flyga iväg...Men det ha vart 6 intressanta och lärorika veckor plus att nu är man några vänner rikare finns ingen bättre rikedom vänskap och kärlek, dock hade jag inte klagat om några miljoner ramla ner i knät på mig nu ^^

Så nu antar jag att det blir tillbaka till kompetenscentrum men iaf ngn form av trygghet :) Saknat det lite faktiskt, iaf alla som jobbar där o testunderna etc.

Imorgon så fyller VÄRLDENS BÄSTA syster år!!! Hurra hurra hurra, hela 25 år blir hon! Hoppas hon får en toppen dag för hon om någon förtjänar det (L)

Måste också uttrycka mig hur jävla arg jag blir på människor som kallar sig för "företagare" som vill att man ska provjobba åt en, å då dessutom  gratis sen har dem fan inte mage att ens höra av sig för ett simpelt besked?!!! Är det så förbannat jobbig att lyfta telefonen, ja dumma mig va tänkte jag på när ja ringde dem klart som fan att telfonen väger ju ett ton att lyfta sen ska man ju faktiskt hålla den under några minuter som samtalet tar! SÅ FÖRLÅT MIG ERA SNÅLA JÄVLAR!

Jaha nu va man tom i bollen igen juh.. Det va inte mycket jag hade där uppe men det tog iaf slut så nu får ja tacka för mig och invänta mer kreativa texter att skriva ner..

That´s all for me!


Kommentarer
annika säger:

haha det är bra, ut med aggressionerna! :D

2009-05-14 | 19:21:01
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback