Myskväll

Det e precis vad jag har ida, en riktig myskväll! Dock saknar jag min älskling men eftersom vi ses sen så klarar jag mig ;) Får ge mig själv lite extra egen kärlek :D hihi!

Är barnvakt just nu hos en mycket söt och urgullig astrid som nyss börjat gå, sååå söt!! Är lite vinglig men för sjutton gubbar vem e jag att dömma, det är jag med när jag är på lyret å då är jag ändå 19 år äldre ;) hihi... Som sagt mys kväll är precis vad jag har sitter dock förtillfället här men inväntar en film som börjar halv tio på femman, tror den hitter bara för en dag om inte mitt minne sviker mig. rätt sjyst ändå har gratis livemusik :D Slipper bli rånad för att lyssna på livemúsik, gött mos inte varje dag man får det! Visst blir man avis på mig nu ;) Off the record livemusiken beror på stället nedanför där jag är, det är där det spelas så inte så konstigt kanske :P

Måste bara dela med mig av två underbara sidor som jag fastnat för och dessa sidorna är då i klädesväg. (vad annars?! :P)

www.evasunderklader.se på denna sida så finns det MASSOR av sexiga och sensuella samt "intressesanta"  kostymer ;)

www.modegallerian.se på denna sida finns allt möjligt för skönhet och mode och då menar jag ALLT möjligt!!

Sen en rolig sida ifall man vill dra ihop ett gäng och göra något wild and crazyyy!
www.gokboet.se

Nae nu ska jag ladda upp snasken, göra ass print i soffan och glo på film! Så ha en trevlig kväll mina vänner...

Kommentarer
annika säger:

låter som en trevlig och mysig kväll :D

2009-05-23 | 11:54:27
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback