Long time no seen!

Ja det va ett tag sedan man blogga men har haft full rulle hela tiden och när den rullen slutat snurra så blev ja sjuk men nu är jag aningens bättre och orkar då ta min sista engergi på att knappra lite på tagentbordet :) Vilken tur va!

Jaja men jag har haft två st toppen helger irad, snacka om bortskämd va! ;) Kan dock inte lägga ut bilder nu eftersom kamerasladden ligger hos min käre fästman. Men bilder kommer att dyka upp! Men kan säga så att sista helgen i april så hade jag årets första grillning med mycket goda vänner, samt loppis som jag nu ångrar attt jag ställde upp på, fy fasen gick back*gaah*.. Och efter det min och älsklingens FÖRSTA camping någonsin med samma goda vänner sen grillningen :) Skit kul!! O nu första helgen i maj, så bjöd min rara fästman mig på middag sen mötte vi upp några vänner, sen blev det en efter-valborgsfest som var mycket kul, tack angelica! =) Och sen på lördagen blev det bakis dag samt en överrasknings grej för Lotten, (måste säga det, som vanligt när jag ska planera och sådant så är man världens tidsoptimist men det slutar i kaos. Denna gång hann födelsedagsbarnet komma innan någon av oss ens va där :P Dock hade hon ögonbindel och var tillsammans med sin bror och hans tjej som hjälpt mig,TACK!) Men det blev iaf jätte kul, märkte att jag inte bör ställa upp i kubb tävlingar o sluta vara så kaxig :P, och söndagen var VÄLDIGT lugn eftersom på lördagen så hade en elak förkylning smygit på mitt och överraska mig rejält på söndagen. Men iaf vi hade en mycket trevlig familjemiddag, fattades dock min kära syster med barn!

SÅ, kanon helger säger jag allt ;)

JA och nu är vardagen i gång igen för fullt och jag sitter hemma och snurvlar...Någon som kan ge bra tips på saker att göra när man är sjuk? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback