Helg

Älskar att vara hos min syster, älskar att ha familjen samlad under ett och samma tak! =)

Igår åkte vi som sagt upp till min kära syster som fyllde 25 år, hann nämligen inte att uppdatera för att jag hade en överraskning planerad för min syster som gick ut på att överraska henne så klart men här nedan ser ni:

Vi åkte mycket tidigare än vad vi hade sagt till henne, en  trevlig resa senare var vi uppe och min systers kompisar som var med på min plan hade lyckats lurat iväg mina ut så att vi kunde invadera hennes lägenhet, städa den ut och in samt dekorera med ballonger, serpentiner och min hemma gjorda banderoll. sen så fixade vi ordning med en av hennes presenter nämligen soffa o fotöljer som  hon fick av våran bror :) sen vara det bara till att invänta hennes hemkomst vilket gjorde med ivrig förväntan! :) Och överraskad blev hon vill ja lova och jag tror hon är nöjd med allt och festen som väntade henne! Och hon förtjänar bara det bästa! <3 Grattis i förr och efterskott kära syster hoppas din 25 års dag blev allt som du hade hoppats och mer där till!

Och idag så har vi tagit det lugnt allihopa och bara myst och umgåtts allihopa! Nyss va vi ute på gården hela familje och lekte me kevv :) Jag, jarmo, mina och kevin spelade allihop en mycket rolig och intressant fotbollsmatch, upptäckte dock att jag är mer gjord för ishockey än fotboll vill ja lova de kan ni andra intyga när ni fått mina tacklingar efter er!

Kommentarer
annika säger:

grekland va ju hyffsat bra jämfört med alla andra..men norge är bäst!:)

2009-05-17 | 12:50:53
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
mina säger:

bästa födelsedagen nånsin! tack :D älskar er <3

2009-05-17 | 20:29:05
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback