Fredag

Ja, vart har det fina vädret nu tagit vägen, kanske leker kurragömma med oss? Hmm men var ska man leta då, kanske uppe bland molnen? Om man nu ändå kunde flyga.. Då skulle jag leta fram solen igen :) Fast är faktiskt mysigt med regn också...

Jaja denna veckan har ju rullat på i high speed! Nu är vi framme på fredag redan och helgen invigs när klockan slår tolv och föreläsningen e slut! :) Då blire hemåt o vänta in tre stycken tornados, dock dem sötaste tornados jag har sett! :D Nämligen min kusins kära flickor i åldrana 1,2, snart fyra! Så det lär ju bli spännande men något skoj ska vi nog komma på! Men tips är alltid välkommet :)

Denna vecka har det varit massa, eller massa och massa iaf två stycken födelsedagar så tänkte lyfta på hatten och säga grattis till

en mycket snäll och underbar kompis, Andrea Flyrin (http://saraandrea.detvote.se)  som måndagen den 4 maj fyllde 20 år! Hurra hurra hurra

Och..

min underbara, söta kusin Annika Fallqvist(http://biagiotti.blogg.se) som onsdagen den 6 maj joinade oss andra i att fylla 20 :) hurra hurra hurra!

Så i måndags, tisdags var jag hemma från skolan (folkuniversitet) p.g.a sjukdom och nej inte det vanliga ;) utan en riktig elak förkylning! *morr* och när jag sitter som uppslukad av mitt pyssel så ringer min mobil och då är det min älskade som åkt på en flung av magsjuka! Nee inte snällt alls ju! Men men bättre på det sät att då kan vi va hemma tillsammans <3

Ett par timmar senare så va han hos oss och stannade där till torsda för där åke vi hem till honom :) Hade en del prickar på listan att punkta av :) Ja å så va fredagen kommen, som först började med en seg föreläsning i åldrar 20-65 plus! :O Kan ju säga att det förekomm dricka bland dem äldre då lukten spred sig till oss...fast o andra sidan kan man förstå hur dem orkade lyssna på den föreläsningen :P

Efter den så bar det av till kungmässan för en mycket gode buffë lunch med min kusins sambo och hennes tre söta döttrar :D När man sen fyllt sina kistor till bredden och man kunde fälla in armarna och rulla fram så kände vi att det va dags att bege sig så vi åkte hem till mig där ja skulle passa barnen i ett par timmar som gick ganska fort faktiskt men skulle ljuga om jag sa att jag inte var trött efter! När dem timmarna gått så blev det midda sen satte jag o älskligen igång med förfestandet tills klockan sa till oss att det va dags att åka, sen blev det fest för hela slanten! :) Så de va min fredag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback