Cruising

Gårdagen blev som sagt mycket mysig, o det va ju tur eftersom myskväll var inbokad ;) Dock blev det inte den filmen eftersom 2-3 min in i tittandet så försvann mitt intresse så växla över till 3:an där en film som hette out of sight gick., med jennifer lopez och george cloney, en mycket bra film må jag säga!

Sen vid midnatt och timmen va slagen så hämtade min prins upp mig på sin vita häst ,*nästan* ne men hans svarta skönhet :P Och så åkte vi hem i mörkret...

Denna solspridda dag började med en mycket slappis tid i sängen, va sååå skönt att bara ligga och dra sig :) Sen blev det sen frukost även kallad brunch skulle man kunna säga men det gör inte jag! Efter det så bestämde vi oss för att göra en liten rundtur ut i fina vädret som då ledde oss efter en galen jakt på  98 oktan bensin som numera tycks vara omöjlig att finna men till slut så föll turen på oss, FINALLY! Sen bar det av till hisingen och mitt älskade skopunkten! Behövde nämligen ett par sommarskor då mina fötter behöver luft och ni som känner mig förstår ju varför ;) hihi.. SEn det blev då par skor :D ooh va nöjd jag eeee... :) Sen bar det av hemåt o slänga sig på soffan med dosan i handen.

Ikväll så blire det cruising i kungälv, vilket faktiskt ska bli skoj, kan man ju inte tro för någon som inte är frälst i bilar men för sjutton gubbar dessa bilar som drivar runt där är inte att leka med, sånna är ju riktigt coola och kul att titta på! :)

Det är ungefär så här det ser ut :)

http://www.ljusdalicentrum.se/uploaded/ljusdal_i_bilder/Mittia_och_Crusingen_2008/m_Cruising%20Ljusdal%202008_20080616133003.jpg
(bild lånad av google)


Så här har min dag vart och så här kommer min kväll att gå till :)

Tack o hej



Kommentarer
Jarmo säger:

det va lite meck minst sagt att hitta bensin som duger åt den svarte må jag säga, men det gick ju till slut:D tyckte du det va skoj med cruisingen då?:P puss

2009-06-01 | 21:33:54
Anonym säger:

det va lite meck att hitta bensin som duger åt den svarte minst sagt, men det gick ju till slut:D skam den som ger sig! erkänn det va skoj med cruisingen!:P va rekordmånga där i år:) puss

2009-06-01 | 21:36:25
jarmo säger:

så det kan gå med inläggen då..

2009-06-01 | 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback