Daniel Powter

Ja han e en skön snubbe med en stört skön låt, bad day. Den kommer här nedan! Dt e precis nämligen en sådan jag haft ida o har därav med den!


Låt oss säga att dagen började med ett "skit roligt" besök på kompetenscentrum som innebar med att skriva cv o söka jobb i 2 timmar. Sen kommer ja hem o till min förvåning att ja faktiskt hade mer post än mamma o då va inte reklam inräknat! Men när ja väl öppnat kom besvikelse på besvikelse, nekad! Fick svar från liseberg o dt va foten upp iarslet där, elr ja dem hade valt o gå vidare med andra, sen så hade ja fått från max hamburgebar som ja sökte fööör längesen men dt va foten där med, alltid samma visa o då känner mig hur uppsattad man är, not* Sen så ringde ja på ett jobb ida som ja såg förra veckan men när ja ringde då va hon borta o när ja ringde ida så tro fan att platsen va tillsatt o då orka ja faktiskt inte mer... Kunde inte hejda tårarna som rann ner för mina kinder oavsett min vilja...Vill bara skrika ibland!! Men inte ida! Jaja va ska man göra ibland! <br /><br />Efter all röra iaf bar dt av in mot stan för att fixa en grej, bad dem släppa mig på linnégatan ja dt gjorde dem minsann men inte där jag vart så ja va ju som en hundvalp vilse i new york :P Men hittade tillslut o snöyran!  På min väg så ser ja hur min syster,mor o systerbarn brummar förbi, tutar o vinkar, trygga o torra inne ivärmen! Fast fick ju skjuts hem sen efteråt så synd att klaga! :) Tack så mkt!

Nae känns så underbar att syster o kevv o nickie e här :D älskar att ha dem här! Bara dt ljusar dagen! Nae nu väntar man på moders underbara mat som ska fylla min kista o förhoppningsvis öka mitt humör me ngr grader!

Hörs sen!

Kommentarer
Syster säger:

gumman man ska aldrig ta de för hårt även om jag kan förstå att de känns piss fortsätt kämpa bara =) o vi älskar att va här hos er :D

2009-03-03 | 10:50:18
Bloggadress: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback