tisdag 3/3 :)

Goddagens alla, ny dag, nya tag eller vad e dt man säger? Dt e iaf så jag känner mig, har nya krafter, o dem så skänker mig dessa krafter e min älskade familj o min älskling..vet inte vad jag hade gjort utan er <3 Klart att mina älskade vänner har en plats i mitt hjärta osså ^^

Tror dt eller ej så va ja banne mig i kamp med tuppen om vem som skulle upp först men credits till  den oanade deltagaren nicole jonsson :D tuppen kom på silverplats  men ja kommer på en stolt tredje plats! Ja vaknade minnsan tjugo i nio men vägrade lämna sängen förrän syster petar på mig som man petar på ett lik för att se om den lever :P Det va nämligen signalen för att frukosten va färdig ^^ Efter det va dt dags för min favvo syssla, *not* tvätta  nere i läskiga källaren men denna gång slapp ja iaf gå ner själv min käre syster gjorde mig sällskap. Så när första lasset va klart tog ja initiativet att träna, man måste faktiskt sköta sin kropp likt en fastighetsskötare sköter om husen för annars så ruttnar ju allt ihop..Någt vi inte vill ska hända!  När ja kom hem va dt dags för andra lasset dock va vi tvugna att mellanlanda i hemköp för att köpa sköljmedlet som tog slut men efter det va det dags för andra lasset.

Ida vill ja ge dagens ros till min syster som hittade min hemnyckel :D



Yeah that´s all for me folks for now!
Slänger in en dagens musikvideo ^^


Kommentarer
annika säger:

den låten e skön :)

2009-03-03 | 14:26:13
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback