Storstaden

Har ja besökt ida :D Kanske inte storstad men större än kungsbacka iaf :P skulle nämligen jobbintervju i en butik men fråga inte hur dt gick för vet inte hur de går vilket fall ändå... Även om dt känns bra så kan dt gå käpp rakt åt pipan! Men men intervjun gick iaf fort, kanske borde ta dt som tecken? Orkar faktiskt inte analysera mera, vart på så många å fått samma resultat oavsett känsla men man kan ju hoppas =)

Efter intervjun så åkte ja till nordstan för att träffa min vän underbara vän carro o underbara kusin annika! =) Innan vi skulle till café så skulle ja hjälpa henne o byta ring :P (mespropp ^^) hehe men dt gick som smort iaf :P Sen gick vi till cafét , för min mage höll på at äta upp sig inifrån :O Tänk om den hade lyckats..hade ju haft ett stort hål då ju :P jaja mina underbara vänner o ja satte oss iaf på ett litet, offside café där vi satt o mummsa på varsin smörgås med dricka =) Vi satt o tjöta om allt mellan himmel o jord o b.la om två kopisar som försöker fösa ihop carro me en o hennes liknelse om hans yttre asså roligaste!!
"Jag skämtar inte, han ser ut som han blitt påkörd 7 grr" elr denna " ni vet  causimodo i ringaren i nottredam fast utan puckeln" hahahaha hon e rolig hon! =9 O myten om att tjejer tjötar, stämmer korrekt för där satt vi hela 1 och en halv timme ^^  sen fick carro stolsmak i röven så vi reste på ändorna o begav oss två våningar uppåt mot favoritaffären GINA TRICO! Där ja vi hamnade i kön till provrummen som vanligt :D hittar alltid ngt där! :P O där minsann kommer  en smitare! Ngn som ställt sig precis bakom oss o släppte en rejäl rackabajsare :O dock så stirrade annika på min för att se om dt va ja :P men icke en sådan hade ja minsann tatt åt mig äran för! :P Till och me dem som jobba där fick hålla för näsan, fyyy! Men väl därinne så provade ja mina nya fynd som vackert fick följa me mig hem ^^ dem hotade mig :O va skulle ja göra :P  Sen efter vi vart färdiga där inne så blev dt dags för hemgång så vi skildes vi nissse-platsen o alla skulle hem till sig.. Mötte upp till min älskling för att samåka hem till mig, väl där så mammas underbara kycklinggryta färdig MUMS :D!
Strax efter maten ringde min andra kära kusin Helene me den mkt roliga nyheten att hennes prins har anlänt till vår jord =) GRATTIS KUSIN, Christian o Moa =)

Å nu har ja umgåtts lite me min söta systerson, såå myyys e han!!

Här är dagens fångst! :P
(allt från underbara Gina trico! )



Mys me min söta systerson kevin

Nu kommer två av mina lugna favoriter :P

Father and Son- Ronan Keating och Cat Stevens


When you say nothing at all- Alison Krauss

Kommentarer
annika säger:

jaa den luktade fan inte lite heller! blääh!! :P

2009-03-04 | 20:00:44
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/
ida säger:

hoppas du får jobbet :)

2009-03-04 | 21:48:35
Bloggadress: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback