Reality...

SHOW :D har precis kommit eller precis o precis snarare igår kväll så kom ja underfund med att jag har en väldigt underhållande familj som skulle passa perfekt som offer för en reality show :P Vi har spänning, humor och MASSA DRAMA :P Nae ba en tanke som slog mig ^^ kanske ska ringa MTV???

Tänkte lägga upp bild på hur fantastiskt mitt hår ser ut efter man vaknat ur sin skönhetsömn!


Nästa hållplats för kråkboet..elektriska stolen.. Ne men just dt ser redan ut som jag vart där, menade niagarafallet...

Stay tune for the next  episod of anna banana!

Kommentarer
annika säger:

hahaha snygg frilla du! :D hihi

2009-03-14 | 12:10:27
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback