Onsdag

Är det idag, en vanlig dag men ändå mitten på veckan som talar om för oss att helgen närmar sig och folk slappnar av mera för dem vet vad som väntar dem, några dagar ledighet... Jag längtar ju mest till helgen för att då för ja vara me min älskling =)

Blev inget bloggande igår delvis för att hade inget blogghumör sen för att ja inte hade mkt att skriva om då hade dt blitt mest smörja o vem vill lägga ner massa tid på att läsa ett inlägg som dem senare inser är bortkastad tid?

Jaja ida ska väl dagen spenderas färdigt här först, på kompetenscentrum.. söka så många jobb som dt bara går (vilket ja gör konstant) sen efter det så blir dt till att frigöra endorfiner med TRÄNING :D Träning e heelt underbart för visst man har la svårt för att pallra sig dit, kanske gör man dt för att mor tjatat dit en elr ngn annan, man går dit inte alls på humör, skit grinig (talar av egen erfarenhet :P) Men när man väl gått dit och gjort sitt känn då efter hur ni mår, för ja själv känner mig helt upplyftad som att jag man går på moln. Jag känner mig lättare än när jag gick dit. Sen kan man dessutom slappa med gott samvete =). Ska träna me min kära lotten vilket faktiskt bevisat det är då jag är som effektivast borde ju va tvärtom när man tränar me vänner men hon tar fram dt bästa i mig :D  Samt så kan man unna sig bastu o solning efter åt om man vill lyxa till dt något vi ÄLSKAR!

Under träning                                                                                                 Efter


                                              

I'll be back....


Kommentarer
annika säger:

hihi jag börjar röra på köttet imorn! :D

2009-03-11 | 14:23:01
Bloggadress: http://biagiotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback